Kobieta zmienna jest.

21:21

Jakiś czas temu wpadł mi do głowy pomysł, żeby przefarbować moje cieżką drogą uzyskane blond włosy, bo zaczęły denerwować mnie odrosty, to że co jakiś miesiąc musiałam odświeżać kolor i że i tak był niejednolity. Mąż podsunął mi pomysł, żebym pokombinowała z kolorami i zaspokoiła swoje żądze zmian i nałożyła najpierw rudy i w miarę pojawiania się coraz większych odrostów powrócić do naturalnego odcienia. Przystałam na to, i jak się okazało to był największy błąd. Ale po kolei. Kupiłam więc farbę do włosów L'oreal Luocolor, w odcieniu 6.40 i 4.5. Nałożyłam najpierw 6.40 - na palecie był to ładny rudy, lekko wpadający w czerwień. Na mojej głowie za to pojawiły się ryżo-pomarańczowo-blondo-brązowy straszne włosy, które w nastepnym  myciu jeszcze bardziej wypłukały się na końcówkach. Wyglądały strasznie! Więc dzisiaj czym prędzej nałożyłam brązową farbę 4.5, i mam obecnie na głowie brązowy, na czubku wpadający w czerwień, a na końcówkach w ciepły brąz. Już sama nie wiem czy mam śmiać się, czy płakać. Wyglądam okropnie, jednak w blondzie czułam się najlepiej - łagodziły moje rysy twarzy. Zastanawiam się czy nie zafundować im ponownego cierpienia w postaci rozjaśniacza, czy przefarbować na ciemny brąz (choć w planach był jasny brąz, ale ten ryżo-rudy zniszczył moje plany). Ciężkie jest życie kobiety! (:

Żegnajcie blond włosy..                      



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Hej hej :D kojarzysz mnie z vinted? :D właśnie wpadłam Cię zobaczyć, jesteś ładna laska! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trololooo, pewnie że kojarzę, kupiłam od Ciebie piękniutki sweterek! :)

      Usuń
    2. nie obijamy się! piszemy bloga! robimy internet!
      :D

      Usuń
    3. hahaha - OKEJ, ZMOTYWOWAŁAŚ MNIE! :D
      niebawem będzie relacja ze SwagShow Silesia, tylko czekam aż husband zmontuje filmik :D

      Usuń
  2. ja tez niedawno wrocilam do naturalnych ciemnych z blondu, troche zaluje, ale nie musze walczyc z odrostami ;) a wogole to jestem pierwszym Twoim obserwatorem w bloggerze może ty zostaniesz moim? :P

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM